Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсвач прекалено рано

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсвач прекалено рано

    zdraveite mom4eta imam malak problem imam[ alfa 33 1.7 i e]tia e92 i prekasva4a udria na 6000 oborota

    ____________________________
    Тук пишем на кирилица!
    by Kris
    Last edited by Kris; d.m.y г., 17:47.

  • #2
    [QUOTE=GOGO 86;544945]zdraveite mom4eta imam malak problem imam[ alfa 33 1.7 i e]tia e92 i prekasva4a udria na 6000 oborota
    [B][COLOR="SeaGreen"]

    А според теб на колко трябва да бъде?
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Моят е на 5500 ама не се оплаквам !!! Пак има такива дето като мина покреи тях и питат това какво беше Така че това ти е наи малкия проблем.Пък и така е по безопасно за двигателя
      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

      Comment


      • #4
        то толкова са ви верни и оборотомерите , не разчитайте много много на тях.
        точка

        Comment


        • #5
          Я си виж ограничителя на педала на газта. Аз съм го махнал този винт, че ми пречи

          Comment


          • #6
            Тоя винт е да не си скъсаме жилото на газта или да изхвърчи скобата за реглажа.Колев го каза най-точно,ама кой да чете!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              като махнеш винта и ъгъла на дроселовата клапа стане по-голям от 90 градуса....... значи се затваря
              както каза колегата, по-бързо няма да се движиш.най-много да си изкъртиш скобата на жилото.
              точка

              Comment


              • #8
                На моята няма какво да изкърта. 7000 си ги вдига и ги изключва крайния изключвател, който ми е на десния вал за дроселовите клапи. Той се и регулира в тесни граници

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                  На моята няма какво да изкърта. 7000 си ги вдига и ги изключва крайния изключвател, който ми е на десния вал за дроселовите клапи. Той се и регулира в тесни граници
                  Личи си колко ти е верен оборотомера,drigata беше казал,че на 33 1.7 16в СТОК прекъсвача е на 6882об/м.


                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                  33-то с чип ли е?????????? Защото ако не е ,само си мислиш ,че сменяш на 7200.Оригиналния софт е ограничен на 6882 оборота.
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showt...065#post507065 пост №14
                  Last edited by Kostadin`; d.m.y г., 12:49. Основание: :).

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от k_valkanov Покажи съобщение
                    Личи си колко ти е верен оборотомера,drigata беше казал,че на 33 1.7 16в СТОК прекъсвача е на 6882об/м.
                    Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
                    Last edited by Stranger65; d.m.y г., 10:25. Основание: допълнение

                    Comment


                    • #11
                      тия обороти са последната точка от картата на еку-то. след тях не знае нито колко гориво да вкара нито кога да го запали. тоя оборотомер е за ориентация,той не е прецизен уред.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        тия обороти са последната точка от картата на еку-то. след тях не знае нито колко гориво да вкара нито кога да го запали. тоя оборотомер е за ориентация,той не е прецизен уред.
                        Много си е точен. Вдигал съм над 7000 и ме е измъквала от ситуации. Но тогава ми изключва крайния изключвател на оста на дроселовите клапи вдясно и компа спира да подава повече газ
                        Last edited by Stranger65; d.m.y г., 13:20. Основание: допълнение

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                          Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
                          Ти няма ли да спреш да се заяждаш вече.Знаеш ли какво означава ремап на компютър,и знаеш ли как се извършва.
                          Имам 3-4 ремапнати 16 волтови и от там знам че рев лимитера е на 6882.И компютъра ограничава двигателя по обороти,а не по ТПС (това за което ти си писал от дясната ти страна на колата се нарича ТПС.На 33-те е от простия вид,т.е два прекъсвача,едния показва на екуто кога са затворени дроселите а другия кога надхвърлят 80%.)Няма такава кола която да е ограничена по ТПС.
                          Вземи да направиш клипче как минаваш 7000 оборота.
                          Хубаво е когато пишеш нещо да се обосноваваш с факти,къде си го прочел,видял,че ограничителя е от дясната страна на колата.

                          Моля,колегите да се консултират с по разбиращи от този господин, защото повечето му изказвания са некомпетенти.
                          А за колегата който пита за оборотите ако е 8 винтилов изключвателя е на 6200.Но като се има изпредвид амортизацията на обортомерите и особено на 33-те има два вида неточности.Едната е че обортомера "закъснява ",т.е обортомера показва 100-200 до 300 оборота по-малко.А другата че "избързва",т.е обортомера или по-точно стрелката му има инерция.И след като двигателя е достигнал критичните обороти,обортомера скача с 200-300 оборота нагоре от реалните показания.
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                            Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
                            За какво верно си заяждаш с хора дето са разглобили и зглобили повечко боксери от тебе няма смисал агент да друг севиз ли си не те знам ама стига конфликти само цапаме раздела

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                              Тоя димитровградски специалист как ги изчисли точно на 6882? И като не вярваш на моя оборотомер има тестери и то професионални. Компа не ги изключва, а следи крайния изключвател за който писах и като получи сигнал от него тогава действа. Абе ходи си при тия пишман майстори и философи Lisan i Drjigata, но не пиши неподготвен
                              "Но тогава ми изключва крайния изключвател на оста на дроселовите клапи вдясно и компа спира да подава повече газ"
                              Това го прочетох към 10 пъти поне и немога да се съглася!!!!
                              Ако сме на магистрала (примерно) със скорост 90км на 5-та предавка и натиснен педала до долу!? Според изписаното по-горе следва да се задеиства "краиния изключвател на оста на дроселовите клапи" (има ли вообще нещо такова в колата ) и колата да спре да набира защото видете ли гаста е натисната до долу!?!>!?>!!!?? Няма такова нещо просто...
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X